News and Events: Upcoming Events

Date: Sunday 24 May 2009
Location: NEMO, Amsterdam

(Dutch only)
Een klasgenoot die altijd uit de maat klapt, een tante die vals zingt of een buurjongen die jengelt op zijn gitaar. Dit zijn mensen bij wie muzikaliteit ver te zoeken is, zou je zeggen...Of toch niet?

Tijdens deze kinderlezing op zondag 24 mei in science center NEMO laat dr. Henkjan Honing de kinderen zelf ervaren wat muzikaliteit betekent. Herken je een liedje nog als het ritme wordt aangepast? Hoor je het als muziek in de verkeerde toonsoort wordt gespeeld? Met geluidsfragmenten en filmpjes laat Honing zien dat je ook muzikaal kunt zijn zonder zelf een instrument te spelen.

For more information, see http://www.kinderlezingen.nl/kinderlezingen/object.cfm/