Archives

38 uur per week
Vacaturenummer
14-013

Het Institute for Logic, Language and Computation (ILLC) is een interfacultaire onderzoeksinstituut binnen de Faculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica (FNWI), en de Faculteit der Geesteswetenschappen (FGw). Het ILLC is gericht op wetenschappelijk onderzoek en onderwijs. Er werken wetenschappers en studenten van over de hele wereld, waardoor er een internationaal klimaat heerst. Met een relatief grote aantal MSc-studenten, promovendi en postdocs, heeft het instituut een levendige, informele sfeer. Vanwege de gestage groei van het instituut zoekt het ILLC een medewerker die samen met collega's zorg draagt voor het reilen en zeilen van het instituut.

Werkzaamheden

De werkzaamheden op het ILLC Bureau zijn veelzijdig:

• het verzorgen van huisvesting voor buitenlandse medewerkers en gasten;
  • het beheer van de ruimtes van het ILLC, het meubilair, onderhouden van contacten met Facility Services, de kamerindeling, enz.;
  • ondersteuning bij de administratie van het Master of Logic programma;
  • ondersteuning bij de administratie van het PhD Programma;
  • de ondersteuning bij voorbereiding en afhandeling aanstellingen personeel;
  • het verzamelen en bewerken van managementinformatie voor het MT;
  • algemene secretariele en organisatorische taken (correspondentie, archiefbeheer, enz.);
  • het onderhouden van functionele contacten met interne en externe organisaties;
  • (ondersteuning bij) de organisatie van grote en kleine bijeenkomsten zoals congressen, workshops en andere evenementen.

Daarnaast is het de bedoeling dat de nieuwe medewerker de volgende meer specifieke taken op zich neemt:

• ICT-contactpersoon: verantwoordelijk voor het bestellen / beheer van de computers van het instituut en contactpersoon voor het IC van de UvA;
  • het (laten) oplossen van vragen en kleine storingen van ICT-gebruikers binnen het ILLC;
  • het (mede-)onderhouden van de websites van het ILLC.

Profiel

• Vwo-niveau;
  • een aantal jaren vergelijkbare werkervaring, bij voorkeur in een academische omgeving;
  • uitstekende computervaardigheden en aantoonbare ervaring en affiniteit met computers / software. In ieder geval MS Office, maar ook de bereidheid andere software en programma's te leren (bijv. HTML, LaTeX);
  • uitstekende kennis van het Nederlands in woord en geschrift;
  • goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • proactieve en zelfstandige houding, probleemoplossend vermogen, accuratesse, stressbestendigheid, flexibiliteit, goede communicatieve en contactuele eigenschappen.

Inlichtingen

Inlichtingen zijn in te winnen bij:

Aanstelling

In eerste instantie wordt een tijdelijke aanstelling van een jaar aangeboden. Afhankelijk van de ontwikkelingen rondom het nieuw op te zetten Betacluster Amsterdam volgt, na gebleken geschiktheid, aanstelling voor nog een jaar, of voor onbepaalde tijd. De functie is ingedeeld op het niveau van secretaresse 2, salarisschaal 7, minimaal €2.026 tot maximaal €2.736 bruto per maand op basis van volledige werktijd (38 uur per week). De CAO Nederlandse Universiteiten is van toepassing met o.a. een vakantie-uitkering van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,3%. Het ILLC biedt een afwisselende en uitdagende baan in een doelgerichte, informele organisatie, met flexibele werktijden en een collegiale werksfeer.

Sollicitatie

Uw sollicitatiebrief stuurt u, samen met een curriculum vitae, tot uiterlijk 22 januari 2014 naar application-science@uva.nl. Vermeld s.v.p. het vacaturenummer als onderwerp.

Zonder vermelding van het vacaturenummer wordt de sollicitatiebrief niet in behandeling genomen.

De selectieprocedure richt zich in eerste instantie op interne sollicitanten met een voorrangstatus. Indien daartussen geen geschikte kandidaat is, wordt de selectieprocedure vervolgd met de overige sollicitanten.

De sollicitatiegesprekken zullen worden gehouden op 28 en 30 januari 2014.

Gewenste startdatum: 1 maart 2014.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld