News and Events: Upcoming Events

6 February 2004, Cognitie Publieksdag "De Toekomst van het Leren", RAI Congrescentrum, Amsterdam

Date: 6 February 2004
Location: RAI Congrescentrum, Amsterdam
Costs: EUR 10,- including lunch ( EUR 5,- for students )

Leren in je slaap. Hersentransplantaties. Een leerpil. Geheugenchips waarmee we informatie direct naar de hersenen kunnen downloaden. Toekomstmuziek? Of binnenkort realiteit? Op de Publieksdag "De Toekomst van het Leren" laten vooraanstaande wetenschappers hun licht schijnen op de mogelijkheden én de grenzen van hun vakgebied. Daarnaast kunt u op de Demonstratiemarkt aan de hand van experimenten, video's, proeven en simulaties zelf ervaren welke verrassende dingen er soms gebeuren als we iets leren, onthouden of zien. Een spetterende dag voor iedereen die geïnteresseerd is in hoe wij leren. Ook voor studenten zeer de moeite waard!

Er zijn slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Vol = vol! Voor meer informatie, zie http://www.hersenenenleren.nl/