News and Events: Open Positions

Sluitingsdatum 15 december 2020
Opleidingsniveau hbo
Functieomvang 11.4 uur per week
Salarisindicatie €2.920 tot €4.402 bruto per maand, op basis van 38 uur per week
Vacaturenummer 20-694

De Faculteit der Geesteswetenschappen van de Universiteit van Amsterdam (UvA) heeft per 1 februari een vacature voor een webprogrammeur voor het spraak- en muzieklab. Al het onderzoek bij Geesteswetenschappen vindt plaats binnen een van de zes onderzoeksscholen.

Hou je van het ontwerpen en implementeren van interactieve websites voor verschillende platforms (desktop, smartphone, tablet)? Zou je graag in een spannende academische omgeving willen werken? Ben je iemand die goed overzicht kan houden en goed kan samenwerken?

Wat ga je doen?

Als webprogrammeur werk je aan het ontwikkelen van online experimenten in de vorm van aantrekkelijke games, luisterexperimenten, vragenlijsten, en andere vormen van online onderzoek, ter ondersteuning van onderzoekers op het gebied van muziek en spraak. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en onderhouden van de vereiste privacyprotocollen en systemen voor research data management.

Je werkt nauw samen met collega’s van het ILLC op het gebied van muziek (Music Cognition Group en Amsterdam Music Lab) en van het ACLC op het gebied van spraak (Phonetic Sciences en UvA Speechlab).

Wat vragen wij van jou?

• Ervaring met een of meerdere web-programmeeromgevingen (Django, Shiny), relevante programmeertalen (Python, JavaScript) en besturingssystemen (macOS, CentOS), inclusief het behandelen en streamen van audio en multimedia;
  • up-to-date met diverse moderne softwareontwikkelingsplatforms (Git/Github), agile processen (Scrum) en databeveiliging (RDM).

Interesse in taal-/muziekonderzoek en citizen science sterkt tot aanbeveling.

Inlichtingen

Neem voor meer informatie contact op met:

Voor meer informatie over werken bij de Universiteit van Amsterdam verwijzen wij naar de website.

Ons aanbod

De geselecteerde kandidaat wordt tijdelijk aangesteld als ICT-ontwikkelaar 4 of 3, afhankelijk van ervaring en kwalificaties. Het betreft een tijdelijk contract van 11.4 uur per week (0.3 fte) voor de duur van 2 jaar. De werkzaamheden worden uitgevoerd onder leiding van onderzoekers van het ACLC en het ILLC.Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en relevante werkervaring, minimaal €2.920 en maximaal €4.402 bruto per maand bij een volledige contractomvang van 38 uur per week (conform schaal 9 of 10, cao Nederlandse Universiteiten).

Daarnaast bieden we een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een ruime vakantieregeling en een eindejaarsuitkering.

Wij bieden je een professionele en inspirerende werkomgeving die gericht is op leren van en met elkaar. Naast een open, informele en aangename werksfeer bieden wij prima arbeidsvoorwaarden.

Sollicitatie

Als werkgever handhaaft de UvA een beleid van gelijke kansen. We vinden diversiteit belangrijk en zetten ons volledig in om een plek te zijn waar iedereen zich thuis voelt. We koesteren de onderzoekende geest en het doorzettingsvermogen en laten de ruimte om door te vragen. Bij ons vormen nieuwsgierigheid en creativiteit de heersende cultuur.

Sollicitaties moeten de volgende documenten bevatten: motivatiebrief (ca. 800 woorden) en een uitgebreid CV (samen in een enkele pdf).

Je kunt via onderstaande link online  solliciteren. De sollicitatiegesprekken vinden begin januari plaats via Zoom.

De reactietermijn sluit op 15 december 2020. Sollicitaties die we na de reactietermijn ontvangen en/of die niet via de link worden verstuurd of niet compleet zijn, kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
#LI-DNP

Wij stellen acquisitie niet op prijs